السبت، 20 مارس 2010

نشيد ورد وفل ..

استعراض اطفال 

5 التعليقات:

طلباوي يقول...

القالب جديد جميل

خش وشوف الموضوع الجديد علي مدونتي

تحياتي

حياة القلوب يقول...

شكرا لذوقك اخ فلسطينى

الغاردينيا يقول...

سلام اختي الحبيبة

بحب انبهك لشئ القالب جميل صح بس مش عارفة ليش مش

مرتب وفيه ربكه و التعيقات مكرره عندي مرتين مش

عارفه ليه !

ثانيا مقدرتش اشوف النشيد دا بس مش مهم

كاني شفته ^_^ ,, اعذب تحية يا قمر

حياة القلوب يقول...

جزاكى الله خيرا ..

شكرا على نصيحتك بجد بس انا مكنتش عارفه اظبط القالب

ان شاء الله يكون دلوقت بقى كويس

دودي فلسطين يقول...

مرحبا فيديو حلو
والبنات زي السكر

انا علقت على الفيس وهون
تحياتي لكي

إرسال تعليق

نشيد ورد وفل ..

السبت، 20 مارس 2010
استعراض اطفال 

5 التعليقات:

طلباوي يقول...

القالب جديد جميل

خش وشوف الموضوع الجديد علي مدونتي

تحياتي

حياة القلوب يقول...

شكرا لذوقك اخ فلسطينى

الغاردينيا يقول...

سلام اختي الحبيبة

بحب انبهك لشئ القالب جميل صح بس مش عارفة ليش مش

مرتب وفيه ربكه و التعيقات مكرره عندي مرتين مش

عارفه ليه !

ثانيا مقدرتش اشوف النشيد دا بس مش مهم

كاني شفته ^_^ ,, اعذب تحية يا قمر

حياة القلوب يقول...

جزاكى الله خيرا ..

شكرا على نصيحتك بجد بس انا مكنتش عارفه اظبط القالب

ان شاء الله يكون دلوقت بقى كويس

دودي فلسطين يقول...

مرحبا فيديو حلو
والبنات زي السكر

انا علقت على الفيس وهون
تحياتي لكي

إرسال تعليق